Oblačila že dolgo niso namenjena več zgolj zaščiti telesa pred mrazom in neželenimi pogledi, temveč so skozi zgodovino dobila tudi druge vloge. Oblačilo lahko izraža socialni status. Lahko je znak poklica. Z njim lahko izražamo svoja prepričanja. Pokažemo, katere aktivnosti so nam pri srcu in kakšen je naš življenjski stil. Oblačila torej niso nepomembna – imajo svoj jezik, v katerem komunicirajo z okolico in nas v njej predstavljajo.

Najbolj splošna sodobna oblačila so gotovo hlače iz džinsa in športna majica, ki pa sama po sebi ne povesta kaj veliko o nas. »Kavbojke« lahko nosijo tako izjemno premožni kot ljudje nižjih slojev, tako zdravniki kot bankirji in učiteljice. Enako velja za majice! Prav zato, da bi tudi tako splošna oblačila imela možnost, da povedo o nas nekaj bistvenega oziroma namesto nas spregovorijo, smo jih opremili z »značkami«. V mislih imamo seveda logotipe in razne napise.

Kako se nam majice pomagajo izražati?

Nekaj tako vsakdanjega, kot so majice, pridobi povsem drug pomen, če dodamo logotip ali napis. Takšne označbe oblačil, ki so na prvi pogled preprosta in enaka, niso pravzaprav nič novega. Da je mogoče z oznakami poskrbeti za razlikovanje, so se domislili že v starih vojskah, kjer se je na enaka oblačila dodajalo različne čine. Še pred tem pa so oznake na oblačilih in tudi drugem tekstilu ter osebnih predmetih predstavljali različni družinski grbi, ki so takoj dali vedeti, od kod prihajamo in kakšen je naš status.

Danes se majice med seboj razlikujejo drugače: z logotipi in napisi, ki predstavljajo proizvajalca (in pričajo o tem, da je majica prestižna in draga, da se zanimamo za določen šport in podobno), predstavljajo podjetje izven tekstilne dejavnosti in tako dejansko skrbijo za njegovo promocijo (na primer majica z logotipom podjetja), ter majice z napisi, ki izražajo naš pogled na življenje ter svet.

Promocijske majice
Promocijske majice so danes nekaj povsem vsakdanjega.

Promocijske majice oziroma oblačila so nastala v prejšnjem stoletju, razvila pa so se pravzaprav iz delovnih oblačil. Oblačila z logotipom podjetja, ki so jih nosili zaposleni kot svojo delovno uniformo, so se pričela uporabljati tudi v prostem času, da se je tako izražala pripadnost podjetju. Kaj kmalu pa so tržniki ugotovili, da takšen tekstil dejansko odlično služi promociji. Uporabili so ga za poslovna darila, pa tudi v prosti prodaji jih je bilo hitro mogoče kupiti. In prav to je največji dosežek – da ljudje pravzaprav plačajo, da lahko nosijo majice z logotipi in tako skrbijo za brezplačno »reklamo«!

Kaj pa napisi?

Prve majice z napisi so bile tiste, ki so predstavljale slogane podjetij. Priljubljene so bile seveda tiste, katerih napisi so bili zanimivi, šaljivi, uporniški ali so izražali svojevrsten pogled na svet in življenje. Kasneje pa so majice z napisi postale velik hit tudi v modni industriji. Ni vam več potrebno nositi majice, ki ne pove ničesar, temveč se lahko odločite za takšno, ki z besedami in črkami izraža prav tisto, kar želite povedati drugim. Največkrat gre za kakšne hudomušne ali duhovite misli.

Oblikuj majico
Habeco vam omogoča, da sami oblikujete svojo majico.

Danes pa si lahko majice z napisi oblikujete tudi povsem po svojih željah. Pri podjetju Habeco, ki se ukvarja s promocijskih tekstilom, vam namreč precej ugodno ponujajo poleg majic z logotipi in napisi podjetij tudi množico kreativnih idej – za majice, ki bodo govorile namesto vas in vsem pokazale, kakšno je vaše mišljenje.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja